tiistai 4. helmikuuta 2014

Ei mene kaikki aina ihan oikein ?

Olen aktivoitunut korttien metsästykseen! Facebookissa on ryhmiä, missä voi vaihdella kaikenlaista. Olen sitä kautta saanut kivoja kortteja, joskin kaikki ei ole aina mennyt ihan putkeen. Suurin osa on onnekseni ollut hyviä vaihtoja, mutta sellainen, missä jouduin viemään kassillisen tavaraa vaihdossa ja lisäksi hain kortit aika kaukaa, niin se oli täysi floppi!
Olin tavattoman innoissani, sillä kuulin, että kortit ovat suht vanhoja ja niistä luovuttiin vähän vastahakoisesti, siksi piti viedä vaihdossa niin paljon kaikkea. Kun pääsin kotiin ja aloin innoissani selaamaan korttikasaa, muuttui innostus karvaaksi pettymykseksi! 90% korteista oli täysin kelvottomia!!!! Ne olivat toki vanhoja, mutta leikelty ja osa oli rei'itetty täyteen reikiä! Loput olivat kastuneita! Niin, että sillee! Laitoin kyllä pienen palautteen, miten harmissani olin, mutta mitään vastausta ei koskaan tullut. No, se oli minun pettymykseni. Osaanpahan seuraavalla kerralla tarkistaa, mitä olen saamassa.

Sitten ostin laatikollisen kortteja, minkä sain postissa! Tosi hyvä erä, mutta Itella, se perkele, on ruvennut tekemään sellaista, mistä en ollenkaan tykkää. Kun me laitamme paketteja, niin liimaamme postimerkkejä niihin, että kun ne on leimattu, ne merkit saa keräilijöille. Enää sekään ei sitten onnistu, koska ovat unohtaneet kyvyn leimata!!! Vetävät kuulakärkikynällä viivat merkkien päälle!!! Kuka keräilijä niillä merkeillä enää mitään tekee?


Postimaksuja nostetaan, mutta miten ne sitten hommansa hoitavat????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro huolesi!