lauantai 13. huhtikuuta 2013

Lisi Martin

Minä olen kerännyt Lisi Martin-kortteja niin kauan, että aikojen alussa kukaan ei edes tuntunut tietävän, mistä oikein on kyse! Kun kyselin niitä kortteja keräiltapahtumissa, ei kukaan tiennyt mistä on kyse. Löysin niitä pilkkahintaan alennuskoreista. Joku sanoi, että  olin oikeaan aikaan liikkeellä, sillä niistä korteista saattaa joskus tulla keräilijöiden kohteita. Hän oli oikeassa.



Minä ihastuin tämän barcelonalaistaitelijan kortteihin, koska olivat niin yksityiskohtaisia, suloisia ja niissä oli kiva fiilis. Nyt minulla on niitä lähes 1000 erilaista.


Kortteja on nyt neljässä eri kansiossa, aina aiheen mukaan. Niitä voin katsella loputtomiin. Niin ja toki haluan niitä kaiken aikaa lisää.

Lisi Martin -sivut!

4 kommenttia:

  1. Olipas ihanaa löytää tämä blogisi!
    Paula

    VastaaPoista
  2. Lisin kortit on aivan ihania. Harmi, ettei mulle ole vielä paljoakaan kertynyt, kun en raaski niin paljon maksaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepäs se! Uskomatonta, miten muutamassa vuodessa niiden arvo on noussut!

      Poista

Kerro huolesi!